زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 1:30 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 42
نویسنده پیام
rezahaghi321
آفلاین


ارسال‌ها : 34
عضويت: 6 /1 /1399
محل زندگي: تهران
سن: 28
معرفی بهترین بازی‌ های تیراندازی اندروید و iOS
بازی‌های تیر اندازی همیشه جزء محبوب ترین بازی‌های ارائه شده در پلتفرم‌های مختلف بوده‌اند. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین بازی‌ های تیراندازی اندروید و iOS پرداخته‌ام. در ادامه همراه من باشید.




بازی‌های موبایل این امکان را به ما می‌دهند که هر لحظه از واقعیت‌ها و مشکلات دور شویم و برای مدتی خود را در دنیای جذاب و سرگرم‌کننده این بازی‌ها قرار داده و از آن‌ها لذت ببریم. در میان بازی‌های موبایل همیشه بازی‌ های تیراندازی از محبوبیت خاصی در میان گیمر‌ها برخوردار بوده‌اند. بازی‌ های تیراندازی یکی از بهترین راه‌ها برای رها شدن از استرس و مشغله‌های روزانه است و سبک‌های مختلفی از این بازی‌های شوتر در پلی استور گوگل برای کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی موجود است. بازی‌های شوتر اول شخص یکی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌ های تیراندازی  هستند. البته سبک‌های دیگری از جمله بازی‌ های تیراندازی سوم شخص، بازی‌ های تیراندازی که فقط با یک دکمه انجام می‌شوند و سبک قدیمی بازی‌های شوتر نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.


هرچند که بازی‌ های تیراندازی اندروید و iOS پرتعداد و متنوعی طی سال‌های اخیر عرضه شده است، اما هر کدام تجربه‌های متفاوتی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. برخی از این بازی‌ها واقعا ارزش زمان گذاشتن و تجربه کردن را ندارند؛ در حالی که تعدادی دیگر با صحنه های اکشن، تیراندازی‌ها و انفجار‌هایی که درون بازی تجربه می‌کنید، شما را  به وجد خواهند آورد و اوقات سرگرم‌کننده‌ای را برای شما ایجاد خواهند کرد. در این مقاله تعدادی از بهترین بازی‌ های تیراندازی اندروید و آیفون شامل بازی‌های جدید و کمی قدیمی را بررسی کرده‌ایم که همگی ویژگی‌های گرافیکی و گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را دارا هستند.

معرفی بهترین بازی‌ های تیراندازی برای اندروید و iOS

بازی تیراندازی Bullet Force
بازی تیراندازی Critical Ops
بازی تیراندازی Dead Trigger 2
بازی تیراندازی N.O.V.A Legacy
بازی تیراندازی Sky Force Reloaded
بازی تیراندازی Guns of Boom
بازی تیراندازی Fortnite
بازی تیراندازی Modern Combat 5
بازی تیراندازی PUBG
بازی تیراندازی Into the Dead 2
بازی تیراندازی Call of Duty: Mobile

اپل استور و پلی استور گوگل مملو از بازی‌ های تیراندازی اندروید است و انتخاب گزینه مناسب در بین آن‌ها امری بسیار دشوار است. امیدواریم که فهرست ارائه شده در بالا بتواند در انتخاب بازی تیراندازی متناسب با سلیقه و علایقتان به شما کمک کند.

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 15:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :