زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 12:58 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 16
نویسنده پیام
amirali96
آفلاین


ارسال‌ها : 183
عضويت: 14 /2 /1397
رستوران معروف شاندیز صفدری
جزیره ی زیبای کیش یکی هدف های پربیننده داخلی است که در بیشتر اوقات آکنده از گردش گر است . این جزیره ی خوشگل همواره بخاطر تجهیزات و بسترهای مطلوب توریسم که دارااست , باعث شده‌است که تور کیش آرشین پرواز آکنده‌از مسافر باشد .
برای اشخاصی که علاقمند به رستوران گردی و شکم گردی در کیش میباشند , رستوران های کیش با تنوع ظاهری و غذایی قادر است مورد ی قابل قبولی باشد . در صورتی در‌پی شایسته ترین رستوران های کیش میباشید میتوانید به مقاله ذی‌ربط مراجعه نمایید و در پی این مقاله به معرفی رستوران شاندیز صفدری کیش پرداخته ایم :
رستوران شاندیز صفدری یک کدام از رستوران های شناخته شده و دارای اسم و رسم کیش است که قادر است یک کدام از مورد ها برای رستوران گردی و شکم گردی باشد .
رستوران شاندیز صفدری از رستوران های گران قیمت وگران به اکانت میاید که با اعتنا ظاهرا و کیفیت مقبول اشخاص متعدد است و مدام نا مرتب و مملو‌از مهمان است .
رستوران شاندیز صفدری یکی رستوران های باتجربه است و همواره مورد تایید مدعوین بوده است , این رستوران بخاطر حالت جغرافیایی , تمیزی , دکور خوشگل , کیفیت بالا غذاها , کارکنان خبره , به کار گیری از مواد غذایی جدید و روز خرید , اجرای آوا زنده و همینطور بند آوا لبریز ستاره دوست داران متعددی دارااست .
محیط و چینش رستوران شاندیز صفدری
این رستوران خوشگل در کنار حاشیه دریا خلیج فارس قراردارد و شما از باطن رستوران می‌توانید چشم انداز ای خوشگل از دریای آبی‌رنگ خلیج فارس را بازدید نمایید . نمای زیبای این رستوران هواداران مختص خودش را داراست و صرف خوراک در‌این چشم انداز ی قشنگ آرامشی یگانه به شما کادو می نماید .
رستوران گران‌قیمت و امروزی شاندیز صفدری کیش دارنده محیطی معمولی , آهسته و منحصربه‌فرد است که در عین آسانی , جذابیت های یگانه خودش را دارااست .
شنبه 30 آذر 1398 - 10:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :