زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:15 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 11
نویسنده پیام
zibajarahi
آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضويت: 14 /6 /1396
نشانه های جراحی ناموفق بینی






اکثر جراحی های بینی، خوشبختانه به علت دانش و تجربیاتی که جراح دارد خوب و بدون نقص است اما بعضی اوقات به علل های مختلف که یکی از مهم ترین آن ها تکنیک جراحی میباشد، فرم بینی بد میشود و جراحی ناموفق! اگر شما از سه نمای مهم بینی که شامل روبرو کتار و پایین میباشد اطلاع داشته باشید، بد فرم بودن میتواند در یک و یا همه آن ها باشد. موارد زیر از جمله موادی هستند که نشان دهنده جراحی زیبایی بینی ناموفق هستند :


پهن بودن بینی

پهن بودن بینی از روبرو قابل دیدن میاشد و میتوانید در قسمت بالا یعنی استخوان و همینطور پایین یعنی قسمت سر بینی باشد. دلیل بیشتر آن مربتط میشود به توجه نکردن و یا نوانایی نداشتن جراح باشد. ولی توجه داشته باشید که بینی های که خیلی گوشتی هستند نمیتوان آن ها را باریک تر کرد پس در بینی های گوشتی این مورد جز جراحی بینی ناموفق نمیباشد.


کجی بینی نیز شامل جراحی ناموفق بینی :

کجی بینی نیز از روبرو قابل مشاهده میباشد. البته در مورد های اتحراف، قابل اغماض میباشد اما اگر زیاد باشد بینی را بد فرم نسان میدهد و ظاهر صورت را بهم میریزدوو بیشترین دلیل کجی بینی، انحراف تیغه هایداخلی میانی بینی میباشد. که میبایست جراح آن را با دقت بیشتری انجام دهد.


فرورفتگی پره های پایینی:

این مورد نیز زمانی اتفاق میفتد که غضروف های پره های بینی را برداشته باشند و که این غضروف ها برا جمع کردن نوک بینی میباشند و در مواردی که نوکبینی را از حد معمولی بیشتر جمع کنند باعث میشود که غضروف های حمایت کننده نوک بینی میباشند کم شوند و بیشتر از اندازه خود بهم نزدیک شوند که موجب بد شکل شدن ظاهر بینی و ایجاد مشکل در تنفس میشود.


کلو ملای تو کشیده شده :

کلو ملای که تو کشیده هستند به پره های بین بینی گفته مشود که دو سوراخ را از هم جدا کرده و در نمای پایینی قابل مشاهده میباشد که به صورت طبیعی و نرمال در نمای نیمرخ پره قسمت وسطی بینی خود را در ناحیه مرتبط به پره های کنار بینی را قابل مشاهده میگذارد.


برداشته شدن بیش از اندازه پوست پره های بینی از جمله نشانه های جراحی ناموفق بینی :

در موارد هایی که پره های بینی بیش از حد معمول برداشته شوند، به علت آن که بخش چین میان بینی و صورت صاف شده است، اثر بخیه ها روی پوست نشان داده میشوند. در این مورد به علت تنگ شدن بیشتر سوراخ های بینی با مسکلات تنفسی مواجه میشوند. بر طرف کردن این مشکل از معضلات جراحان  در جراحی زیبایی بینی است زیرا که برای جبران کردن پوستی از دست رفته باید از قسمت هایی مثل لاله گوش پوست پیوندی استفاده کند



دوشنبه 03 مهر 1396 - 22:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :